onsdag 15 september 2010

Osdagen den 15 september

Och som vanligt så börjar vi med god morgon, för det är ofta på morgonen som man får den där stunden för sig själv då man verkligen kan skriva av sig. Somnar tidigt och vaknar tidigt har blivit min melodi, med risk för att låta lite gnällig så är det ryggen som spökar i vanlig ordning. det börjar bli en riktig kula på magen och det klarar inte svanken, jag putar väll för mycket, vad vet jag.

Som ni ser nedan så fixade jag ordning Sandras blogg, eftersom att jag blivit bekväm med blogspot så va det lite knivigt att komma ihåg alla koder i blogg.se men det gav sig till slut och det vart en riktigt fin design av det hela. det är fruktansvärt roligt att få designa åt andra. Så nu kan jag återigen ägna mig åt att läsa om min Sandra eftersom att bloggen har "legat" nere i väntan på ny design, jag älskar när mina favorit bloggar uppdateras.

1 kommentar: