fredag 10 september 2010

Ännu en dag

God morgon, i går vart det inte något skrivande här i bloggen, kunde absolut inte komma på något att skriva om så jag lät bli. I stället har jag läst, jag är totalt beroende av boken jag läser,Levande bränd och snart har jag läst ut den.Jag riktigt känner paniken över att jag snart inte har något att läsa för ska ag hitta någon annan bok så måste den ju vara minst lika bra som den här, så snälla ge mig tips på bra böcker, och då menar jag riktigt bra böcker.

Mannen min har åkt i väg för att jobba, vaknade med panik över att han inte låg kvar i sängen innan jag kom på att han faktiskt skulle i väg men jag hann gå upp och få min morgon kyss, viktigt det där. Det påminner mig om en dag på jobbet när några gäster hörde mig prata med honom i telefon, och vi säger alltid att vi älskar varandra innan vi lägger på, gästerna hörde mig säga det och började skratta, det måste ju ha låtit som att vi varit tillsammans i typ 3 veckor i stället för över 3 år i deras öron.

Men älskar man någon så tycker inte jag att man ska tveka på att tala om det så ofta som det bara går, jag är väldigt mån om att tala om för mina nära och kära att jag älskar dom. det är liksom förlåt ett mycket viktigt ord, och det kostar ingenting att säga det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar