fredag 24 september 2010

God morgon ett antal timmar försent.



det är inte alls så att jag gick upp nu  utan har fixat design hela morgonen så jag ska kunna blogga igen, lite stelare än den förra men jag tycker om den,  vad tycker du? den duger iallfall ett tag..

Sista dagarna har varit jobbiga då jag antagligen har åkt på bihålsinflamation, gör ont i huvudet när jag böjer mig frammåt, smakar skit i munnen och är allmänt snorig och trött, nu vill jag bli frisk! Blir det inte bättre tills måndag så får jag ringa vårdcentralen.

I går va vi inne i skövde och kikade, träffade på en gammal bekant och gubben min va på anställningsintervju, så nu håller vi alla tummar och tår för att dom ska ringa och att han får jobbet, skulle vara så himla skönt att kunna ta tag i saker ordentligt och planera. det skulle vara ett steg i rätt riktning.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar