fredag 3 september 2010

Bara vara.



Efter dagens traumatiska upplevelser har jag bestämt mig för att skämma bort mig själv med lite kräftor, och efter det ett varmt bad.


Jag och gubben ska bara vara och rå om varandra, att se honom så tyst som han varit i dag va jobbigt, han va rädd och det är inte ett dugg konstigt, det va ju jag med. Men att se någon som är mig så kär må dåligt gjorde riktigt ont.Men tänk va kärleken förstärks när sådana här händelser inträffar, då märks det verkligen att man är två.Och det är en underbar känsla att känna att man ej är ensam.



2 kommentarer:

  1. Man behöver rå om varandra i en relation!

    SvaraRadera
  2. Petra... Är så jävla glad att du har Emil och att Emil har dig. Nu är ni två om det här. Gjorde så ont att se dig må så dåligt förra gången.

    Är lycklig för dig och familjen.

    Stor kram, älskar dig! Även fast jag är långt borta. <3


    lilsis

    SvaraRadera