onsdag 1 september 2010

god morgon

I går va vi som sagt på ultraljud, Vilken skillnad det va, på dessa bilder gick det se vad som va vad till skillnad från när jag väntade lillan.Sköterskan va väldigt bra och trevlig och förklarade allt på ett bra sätt.
Vi fick se bäbisen stå på huvudet och nästan göra en kullerbytta, gäspa och vinka och "klia" sig i nacken, hon såg inte några som helst avikelser så allt såg bra ut.Känns som en lättnad nu när man fått se knytet.Jag fick reda på att jag hade moderkakan i bakvägg, och därmed lätt att känna av barnets puffar, vilken tur för jag va nästan rädd för att jag förväxlat barnet med gaser, men det är lill*n jag känner och det börjar kännas riktigt tydligt, ett livligt litet pyre som tur e.
Men vi ska tillbaka på fredag för yterligare ett ultraljud, hon kunde inte få in en bra fyrkammarbild på hjärtat, bäbisen ville inte riktigt som hon ville.Så vi ska tillbaka för ett nytt försök.Men det är jag inte ledsen för, jag är bara glad om jag får titta på min bäbis en gång till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar