måndag 6 september 2010

Gratis Bloggdesign

En av mina intressen är att på min fritid göra bloggdesigner/headers och därför har det tillkommit en ny kategori där jag tänkte dela med mig av det jag knåpar ihop.
Istället för att ständigt ändra på min egen för att uppfylla mitt dagliga behov av Gimp (bildredigerings programmet jag använder) så tänkte jag i stället göra headers eller hela designer som andra gärna får använda sig utav.
Mina headers går lika bra att använda på blogg.se som på Blogspot.com, men hela designer tänkte jag göra främst till Blogger då jag använder mig av Artisteer  som är ett smidigt blogg designs program för bland annat blogger.

Vill du använda dig av något som jag har gjort så är det enda jag vill ha i utbyte en länk från din blogg.

Header

Kopiera texten i rutan och klistra in i din stilmall.
Bilden är 900X400


Header

900X300



Eller har du kanske någon egen ide? lämna en kommentar så kanske jag gör en header åt dig efter dina egna önskemål :) 

4 kommentarer:

  1. Hej. Gör du personliga designer gratis?

    SvaraRadera
  2. Hej Kan du göra en design åt mig ? plz! =) (L)

    SvaraRadera
  3. Hej! Gör du personliga designer gratis?

    SvaraRadera