söndag 12 september 2010

god morgon

God morgon, kaffet avnjuts som vanligt lungt och stilla framför datorn. Jag börjar få allt svårare att sova då svanken och benen "låser sig" och jag får svårt att vända på mig och somna om. I takt med att magen växer och ryggen blir mer belastad så kommer ju alla dessa j***a krempor. Jag får nog se till att skaffa ett stödbälte, tyvärr så har jag tappat bort det jag hade när jag väntade lillan.

I dag ska jag nog pilla på en ny bloggdesign till min underbara Sandra, väntar bara på att hon ska skicka iväg ett mejl med hennes önskemål så ska jag nog kunna fixa detta.

jag har också ett annat litet pyssel som jag ska göra klart i dag,men just nu ligger den på tork för att jag ska kunna fortsätta. blir det bra så ska jag lägga ut en bild på den, en tavla på min dotter, jag förklarar vidare när jag blivit färdig och nöjd.


1 kommentar: