fredag 10 september 2010

Något jag stör mig på


Är människor som kommenterar med en enda mening: något i stil med: kolla in min blogg http://ointressant.blogg.se. Jag uppskattar mycket när folk kommenterar,så missuppfatta mig inte men när folk enbart är ute efter besökare så blir jag lite irriterad. jag kikar gärna in till dom som kommenterat och lämnar en kommentar tillbaka, men då ska dom ju ha visat lite intresse för det jag skrivit om. Som tur e så har jag haft turen att inte få så många sådana men jag kikade in på en kompis blogg och hon hade 5 sådana kommentarer under ett enda inlägg, ingen av dom hade kommenterat något av de hon skrivit utan bara fiskat besökare.

En annan sak är ju om tex jag ställt en fråga eller att någon annans inlägg är relevant med det jag skrivit om, då är det helt okey att be mig gå in på någon annans blogg och det skulle jag också göra. men som sagt, inte om någon bara fiskar besökare...


4 kommentarer:

  1. Hej gumman! Det där håller jag fullständigt med om. Jag får oxå en hel del såna kommentarer och det är inte alls kul.
    Du , jag tänkte be dig om en tiny tjänst :$ Tänkte om du ville göra en fin layout till någon av mina bloggar? (a) Jag kan ju ingenting alls om HTML-koder.. Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    håller helt med det finns massor som fiska med såna sätt , dom som har ointressanta tävlingar mm

    SvaraRadera
  3. En vinnare e dragen i veckans blogg. Om det inte e du så kom in imorgon och tävla igen :)

    SvaraRadera
  4. Personligen läser jag nästan bara orkar sällan kommentera, så jag bryr mig inte så mkt om min statistik :P Kollar inte ens statistiken

    SvaraRadera