onsdag 1 september 2010

Det där med bloggdesign


Nu har jag fixat min bloggdesign igen men satan vad svårt det ska vara att hitta något roligt/ annorlunda till bloggen.Bloggar man på blogg.se finns det ju en uppsjö av guider med saker man kan göra med bloggen men inte på blogspot? eller är det jag som letar tokigt. En lösning på problemet är ju att fixa det själv genom att trixa och dona men kodmallen är ju 1km lång och då är det inte lätt att hitta rätt. tycker bloggen ser stel ut lätt och därför vill jag fixa yterligare, mycket kan jag fixa i artisteer men det är ju i stort sett bara grunderna, layouten, färgerna och texten.....
Någon vänlig själ som läser detta får jätte gärna tipsa mig om liknande sidor som tex designadinblogg.se men som vänder sig till blogspot användare.




1 kommentar:

  1. Hejsan! Du frågade efter blogspot-tutorials, har du hittat till http://fixa-din.blogspot.com?

    Vi har ett forum också, där kan du ställa dina blogspotfrågor och vi gör vårt bästa för att svara.
    Mvh Anneli

    SvaraRadera