tisdag 17 augusti 2010

veckans knasigaste FL-tråd.

Med tanke på allt roligt/konstigt och idiotiskt man kan läsa om på Fl (familjeliv.se) så tänkte jag skapa en ny kategori om just detta.

i dag blir det " Dålig fitta av vaginal födsel"

Ursäkta språket, men ska man citera så får man göra det korekt.hatar annars att använda sånna ord då jag tycker att det är så vulgärt(visste du föresten att fitta betyder våt ängsmark?) inte ett dugg vulgärt igentligen utan väldigt vackert, men ordet har fått en negativ klang och används ofta som skällsord. Jag tycker deremot att ordet fitta är för sexuellt för att använda det i vardagen.

Till ämnet. Jag satt som vanligt och spanade igenom trådarna på Familjeliv.se och vart riktigt förvånad när jag läste detta.Hon funderade alltså på kejsarsnitt för att hon va rädd för att fittan skulle bli dålig?
Hur är en bra och hur är en dålig skulle jag då vilja fråga?
Ja visst att underlivet förändras när man får barn men det gör det ju även när du kommer in i puberteten  osv men inte är det till det sämre i allafall.Fittan är en muskel som behöver träning för att fungera som den ska, precis som alla andra muskler i kroppen men jag kan inte påstå att jag blivit slapp efter barnafödseln eller att jag ser ut som en fladdermusoch skulle de vara så att det hänger lite mer så spelar det ju absolut ingen roll, det är ju knappast så att det är en kroppsdel som du går och visar upp för alla. tror inte det finns en enda karl på jorden som bryr sig, lika lite som vi kvinnor bryr oss om det manliga könets utseende. Dom ser helt enkelt ut som dom gör och fungerar dom som dom ska så spelar det ingen roll hur dom än ser ut.

ja mycket kul kan du läsa på FL, du hittar tillexempel alla topp advokater och läkare på FL, alla kvinnor som ha män med stora könsorgan( läser du en tråd så mäter ingen under 20 cm) undra då vart alla kvinnor till män med medelstorleken håller hus? dom sitter iallafall inte på Fl. Jag menar alltså på att man får ta mycket med en nypa salt, folk har en tendens att skryta på nätet.

Länk till tråden hittar du Här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar