onsdag 25 augusti 2010

hemma igen.

Nu är jag hemma igen efter 5 dagars arbete, 2 dagar på korvmojjen och 3 på campingen. Dåligt med gäster bara pga regnet. Så när jag inte hade något att göra så poppade jag reimstein på stereon.
Geting invation har vi haft på jobbet, trotts att vi ställt ut små fällor med saft blandning på borden så har vi ändå fullt, fy fan säger jag bara för dessa små äckliga flygare.Tacka vetjag anticimex som kom med gift så det hela blir mer efektiv, har dock inte fått chans att prova det än eftersom att det regnat lite för mycket.
I söndags hade vi en mysig kväll, spelade boule med en av våra kära sässongare, jag van tillomed en gång!

Så himla gött att vara hemma, bloggen blir så tråkig när jag inte har tillgång till internet, så nu har jag egentligen hur mycket som helst att berätta bara att jag inte vet i vilken ände jag ska börja och så är det ju det där med minnet, jag har legat och funderat varje kväll på vad jag ska skriva om när jag kommer hem men det är som bortblåst så fort jag sätter mig framför datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar