tisdag 17 augusti 2010

Paranormal Activity 2 och käk.

I dag har vi kollat på Paranormal Activity 2.(men söker jag på bilder så heter den paranormal entity??) Jag trodde ju faktiskt att båda skulle vara läskigare än vad dom var.2 an va ganska seg och jag hade svårt att sitta still. Jag har fått lite koncentrationssvårigheter vad gäller att titta på film/tv för länge på dagen och på kvällarna så somnar jag så jag har inte sett en hel film de senaste månaderna.



Gubben min är ner till affären så det blir lite mat i magen när han kommer tillbaka, låter gott de.Kykling står det på menyn.Skönt att varav ledig ett par dar, eller rättare sagt 5. Tappar arbetslusten när det är så mycket osämja på jobbet.
Nu har jag jobb i ungefär en månad till sen får vi se vad som händer, vill gärna arbeta ett par månader till men det är ju i stor sett omöjligt att få jobb när man är gravid, så jag hoppas på att kunna jobba ett par månader på min chefs andra ställe.Beror ju helt på om han behöver personal dit, men han skulle kika på det i allafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar