torsdag 12 augusti 2010

Grattis till mig

I dag fyller lilla jag 23 år, fast man är ju inte äldre än vad man gör sig. fick ett roligt samtal förut, en kompis jag inte pratat med på säkert 2 år hörde av sig och grattade, samtalet tog en timme, vi hade lite att prata om.
jag väcktes i dag av två hundar som lekte i hallen och tur som en tok så fanns det kaffe på när jag kom upp,så dagen är räddad.
kissnödig som en tok varje morgon, känns värkligen att det finns ett litet liv därinne.i morgon har jag gått 17 fulla veckor,  tiden går fort nu när jag håller igång och jobbar. Med lillan gick jag i skolan fram tills två veckor innan hon föddes, hade ingen ro att gå hemma trotts att jag somnade på varenda lektion.Får se hur det blir den här gången, jag har ju iallafall jobb tills i mitten av september, sen får vi se vad som händer.

I dag blir en lugn dag, som alla andra av mina lediga dagar, måste passa på att vila innan det drar igång med jobbet igen.Börjar i morgon och jobbar hela helgen, i morgon blir det kräftskiva och trubadur på jobbet så det kommer bli en sen kväll.Hoppas bara på fint väder och lagom mycket gäster, vi har haft lite otur med vädret den senaste tiden.Känns som att sommaren redan är över för länge sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar