onsdag 11 augusti 2010

Varför en viss blogg?

jag har en fråga till alla er som hittar hit och jag hoppas på svar.
Som det är nu så väller det över av bloggar av olika slag, vissa med vinning och vissa bara för skrivandets skull, som min tex. Självklart så vill jag ju som alla andra att någon läser bloggen även fast den inte vänder sig till någon speciell målgrupp som tex sybloggar och bakbloggar gör.
Och därför undrar jag vad det är som gör att just du som läsare finner en blogg intressant?
och vad det är som gör att du inte återvänder?
Vad vill just du läsa om?
jag lider ganska ofta av bloggtorka vad det gäller riktigt seriösa inlägg men jag är endå en person som funderar ganska mycket och skulle igentligen ha hur mycket som helst av skriva om, och eftersom att bloggen är nystartad så vill jag ha förslag. Så nu har du som läser en chans att ge förslag på vad du vill läsa om.

1 kommentar:

  1. Hejsan! Vilken fin blogg du har! jag kan svara på frågorna du ställer:
    1. en blogg som innehåller en bra variation av bilder och text fastnar jag för.
    2. jag återvänder sällan om bloggen innehåller enbart text och spelar upp musik.
    3. jag läser om det mesta men sport är inte så intressant.

    SvaraRadera