fredag 6 augusti 2010

Inget fredagsmys för mig inte.

Om ett par timmar är det dags att fara i väg till jobbet för yterligare 5 arbetsdagar.
I kväll blir det trubadur på Askevik och jag jobbar till stängning, hoppas på fint väder och goa och glada gäster.
Heikki kommer och spelar och han är fruktansvärt duktig, riktig trubadur/mys röst. Så nu blir det jag och lilla Ida i stugan igen.

Fredagsmyset får vi ta på torsdag, då fyller lilla jag 23 år, då ska jag, gubben och lillan riktigt rå om varandra, laga go mat och bara mysa.

Nu sitter jag och njuter av morgonkaffet medan lillan och lillasyster leker, för en gångs skull så leker dom lungt och samsas, dom är lite konkurenter till varandra och det blir lätt lite små gnabb mellan dom.Båda två har en stark vilja och ett jä**a humör, undra vart det kommer ifrån?:P

Måste slänga in ett litet grattis till min svägerska som fyller 24 år i dag, hoppas du får en helt fantastisk dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar