fredag 27 augusti 2010

Pyssel med lillan och fynd...

Nu på morgonen har jag målat lillans naglar, hon ville ha lika fina naglar som mormor, snacka om att min lilla dam börjar bli stor. Allt ska vara rosa och gulligt, ska inte tro att vad som helst passar damen :)



I går tog jag och mamma bussen in till byn för lite ärenden och när vi ändå hade 4,5 timmars dötid så passade vi på att gå på secondhand, gjorde en del roliga fynd till lillan, så himla fina saker man kan få för nästan noll och ingenting.Ganska gött och bara gå omkring och titta utan att behöva känna sig stressad. När jag kom hem så möttes jag av världens gladaste unge och när hon fick se vad hon fått så vart hon stormförtjust. Hon älskade allt och har bytt mellan tröjorna flera gånger, hon kunde inte riktigt bestämma sig för vad som va finast.
 Snacka om att det är mammas och pappas tjej det här, det ska börjas tidigt med bra musiksmak.
 detta är några av plaggen jag köpte till lillan. Tre kortärmade tröjor och två jackor,Flece jackan passar perfect när vi går ut med hunden, härlig färg hade den med :)

Och så passade jag på att köpa ett par fodrade stövlar till lillan,dock ej på secondhand. riktigt söta, hon älskade dom.
Så det vart en lyckad dag, alla var nöjda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar