fredag 27 augusti 2010

Ryggont

I morgon går jag in i vecka 20, alltså har jag i morgon gått halvvägs ungefär, tiden har gått fruktansvärt snabbt
men den lär väll stanna av när mitt sässongsarbete är över. Håller man bara igång så går tiden fort.Magen har flyttat sig uppåt, så nu är det inte längre en kula bara vid naveln.
Men ryggen har redan börjat ta stryk, jag har svårt att vända mig i sängen och komma upp ur soffan. Hela korsryggen låser sig så jag får liksom kasta mig för att lyckas vända på mig när jag ska sova. Jag hade samma med lillan och jag tror nästan att det har med bilolyckan att göra att ryggen är så känslig, sen så är det ju det att magen växer och man svankar mer, ser väll säkert ut som en anka, ingen som har vågat säga något men det känns så :p.

obs, bilden är lånad

1 kommentar: