söndag 10 oktober 2010

Planer

jag har kommit på vad jag ska fördriva min tid med, jag ska börja sy mina egna babykläder. varför köpa en massa när man kan göra precis hur man själv vill ha dom. Måste ju självklart inhandla material till det så det blir ju inte i dag men planera går ju alltid.
Man kan ju göra hur söta kläder som helst med tryck och broderier bara man har lite tålamod, vilket jag igentligen inte har men bara man ger sig fan på det så ska det nog bli bra. Något måste man fördriva sin tid med. När jag ändå har så stor planer så har jag även planerat att lära mig sticka, det är något jag absolut inte kan så jag tycker att det är dags att lära mig. En söt babyfilt till bebben, ett par raggsockar till lillan, kanske stora planer men vi får se hur det går. jag tror nog att det är nyttigt att ha något att syssla med så går nog dagarna lite snabbare.

Vissa säger att man är vuxen när man dricker svart kaffe, jag tycker nog att man är det när man dricker svart kaffe och kan sticka :p

Förövrigt så har jag gått in i vecka 26 nu, tiden går fruktansvärt fort och jag fick hem mitt andra par mamma byxor i fredags, alldeles för stora men å andra sidan behöver jag inte oroa mig för att stå byxlös i slutet av graviditeten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar