fredag 5 november 2010

Lite pyssel.


Båda mina sambosar jobbar,( mamma och gubben) och då får man passa på att sysselsätta sig med något.
jag har en fruktansvärd tandvärk pga visdomständer som växer upp trotts att de inte får plats, tänderna är så tighta så tighta men endå envisas dom med att komma upp och jag håller på att bli tokig. det enda jag får?/vågar äta mot smärtan är alvedon som knappt hjälper, dom börjar värka efter 20 min och slutar efter en timme ungefär så det har varit minnimalt med sömn de senaste nätterna. Nog om det, visdomständer är ett av de icke intressant ämnena så nu över till något mer intressant (tycker jag i allafall)

min mamma älskar allt som har med "kärringtidningar" att göra och för mig fungerar det som utmärkt lektyr på dass, men jag hittade något kul i går för en gångs skull i en av dom, hur man gjorde ett par babytofflor i ull, och tur som en tok så hade min mamma lyckats krympa en av hennes ulltröjor i tvätten vilket passade mig utmärkt, gjorde ett par i går för att testa och gud va söta dom vart så i dag ska jag göra ett par till.det kommer värka lill*ns fötter gott i vinter samtidigt som jag får något att göra. Bilder kommer senare i kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar