fredag 5 november 2010

Allt och inget.

Eftersom jag varit sämre än sämst på att uppdatera nu det senaste så får jag väll börja någon stans.
Anledningen till att jag ej skrivit är för att jag har funderat på att byta tillbaka till blogg.se,jag trivdes lite bättre där och så är det ju självklart lite bloggtorka också.Men jag har inte orkat fixa till någon design där och jag vill inte flytta över fören jag är helt nöjd med design och annat. talar självklart om när/om jag flyttar över.

Jag va hos barnmorskan i måndags, är nu i vecka 29 (28+5) så på söndag så går vi in i vecka 30, tiden går fort nu och vi letar bostad och planerar för en flytt för fulla muggar. Nu ska jag tillbaka till barnmorskan igen den 15 för att följa upp SF måttet som hade växt lite för fort. Senast jag va hos BM så låg måttet på 21 i vecka 25, nu hade det växt tillsig till 34 på bara 4 veckor, alltså över 10 cm. Så vi ska kolla så det stannar av och inte växer i samma takt. Annars kanske vi blir skickade på ännu ett ultraljud, så nu hoppas jag verkligen att det stannar av och växer i en mer normal takt.Annars så mår pyret i magen bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar