fredag 5 november 2010

sacrococcygelat teratom

Fick se att jag fått en kommentar från en tjej som är född med samma slags tumör som min dotter. Tycker det är "roligt " när folk hör av sig, och det har allt blivit ett par stycken men det har främms varit från folk som väntar barn med Sacrococcygealt teratom. Min sambo träffade på en elektriker en gång i 60 års åldern som hade födts med det men tyvärr fick jag aldrig chansen att prata med honom om det. Tjejen som lämnade kommentaren har tyvärr inte lämnat någon adress som jag kan svara till så därför skriver jag här och hoppas hon kommer tillbaka till min blogg och ser detta. Man har så många frågor och den perfekta att fråga är ju någon som själv haft det.


Lillian Høien sa...

Jeg er ei jente på 14 år fra Norge som ble født med Sacrococcygealt teratom ;)
3 november 2010 21:29

Till Lillian.
Kul att du hittat till min blogg och jag hoppas värkligen du återvänder. Jag skulle uppskatta om du ville lämna en epost adress eller liknande för jag har lite frågor jag skulle vilja ha svar på och har aldrig fått chansen att prata med någon som själv haft det.Skulle vara kul att få kontakt med dig. Med vänliga hälsningar Petra 

1 kommentar:

  1. Jepp, du kan sende mail til meg på wallasea23@gmail.com ;)

    SvaraRadera