tisdag 9 november 2010

Allmänt

Mannen arbetar och jag och lillan har presis avnjutit en go jägargryta, det smakade mumma kan jag lova. Har bara varit pasta det senaste men jag älskar potatis, så potatis fick det bli. Jag skulle ärligt talat kunna leva på  potatis.
Mannen min kommer inte hem fören efter 12 i natt så det innebär massor av egentid med lillan, så vi hart kollat på barnprogram, tyvärr så tycker jag inte om dagens barnprogram då jag tycker dom va bättre och vettigare förr men vad gör man inte för lilltrollet.

Nu sitter jag framför datorn och kikar och ska ta mig en kopp kaffe, typ den 15:de för i dag. Medans jag ska försöka komma på vad jag ska hitta på för att fördriva tiden. Jag kom på häromdagen att vi förmodligen kommer få en kallelse snart till lillan och hennes årliga provtagning, har inte haft en tanke på det men den brukar infalla någon gång i december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar